tisdag 8 februari 2011

blandad kompott

Usch, tror jag håller på att bli förkyld eller nåt för det gör rakans ont i halsen. Så himla typiskt när jag precis börjat träna igen, då ska det minsann komma. Grrrr!

Idag blev jag tipsad om ett bra företag som man kan framkalla kort hos. Företaget heter Crimson och har en hemsida med denna adress: http://crimson.se/?q=index
Jag har själv inte hunnit beställa några kort men tänker att jag ska göra det inom en snar framtid och byta ut lite kort i ramarna. Vill hänga upp lite kort i vardagsrummet men har ingen lust att skruva i väggarna (måste ha en slagborr och vill inte göra fula märken). Har läst om att man kan sätta hängare i taklisten som man sedan fäster vajrar ner på väggen som tavlorna kan hänga i. Är det någon som testat detta eller vet hur bra det fungerar?

I helgen kommer vi att åka till Karlstad för diverse kalas och besök. Vilket ska bli väldigt roligt då det var ett tag sedan jag var hemma nu. Hoppas på att kunna ta lite bilder som jag kan lägga upp här efter helgen.
Imorgon åker jag en tur till Västerås för ett litet studiebesök på ICA bokförlag där jag ska försöka få lite information kring hur de jobbar mot bokformgivare. Hoppas på att det ska bli ett givande möte och ska framförallt bli spännande att se hur det kan se ut på ett förlags kontor :)

Om en timme är det Jakten på Lycka med Hanna Hellquist. Jippi yey!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar