måndag 7 juni 2010


Hejsan!

I fredags hade jag min sista redovisning för vårterminen.
Idag har jag suttit med det sista på den inlämningen samt på två andra inlämningar.
Tänkte att det var lika bra att göra det så snabbt som möjligt så att man har det avklarat.

I helgen har jag inte suttit med skolan någonting vilket har varit väldans skönt!
Jag och Linus har mest latat oss och haft det gött. Igår så var vi tillexempel hos hans föräldrar och solade på deras tomt, fick god lunch och tog oss sen en tur med deras båt. Vi tog oss också årets första dopp :) Lite kallt men ändå svalkande. Tog bilder som jag ska lägga upp senare.
Efter det tog vi oss en glass på Slagsta glass. En gott och blandat snäcka blev det :)
Och sedan åkte vi änltigen och inhandlade blommor till balkongen. Det blev en mix av rosa pelargoner, vita och lila häng lubelior samt några mini växter. Så imorgon tänkte jag börja plantera om vädret tillåter. Sedan kommer jag självklart att lägga upp bilder :)

Imorgon börjar också sommarkursen. Ska bli spännande att se hur det går. Det jag vet är att vi har sju labbar som ska in, en för varje vecka. Men har ingen aning om hur omfattande dem är. Kanske blir världens chock, vem vet.

Nu är det bäst jag börjar göra mig iordning för kalaset vi ska på snart. Linus kusin fyller år idag, sju eller åtta, vi är inte riktigt säkra :P

Krams*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar