torsdag 24 juni 2010

Goddag!

I morse åkte jag med Linus till hans jobb vid sju för att sedan gå hem därifrån. Det tog cirka en timme att gå därifrån så det blev en ordentlig morgonpromenad. Nu sitter jag här och känner mig väldigt nöjd. En annan dag tänkte jag att jag går dit och åker med han hem istället. Får se när det infallet kommer.

Vädret är ju fantastiskt härligt just nu, hoppas verkligen att det håller i sig till imorgon på midsommar. Vi ska fira hos några kompisar här i Eskilstuna i deras hus. De bor nära vattnet så om det är fint väder ska vi nog ta oss ett dopp.

Det börjar bli lite små tråkigt att bara gå hemma om dagarna nu. Även fast jag har min sommarkurs. Så nu börjar jag ta för mig små projekt så som tvätta fönster och frosta av frysen, sånt där roligt ni vet ;) Någon som har nåt mer förslag på vad man kan hitta på?

Nu i helgen var jag ju hemma i Karlstad. Vilket var ett skönt avbrott mot att bara gå här hemma. Man får liksom en massa extra energi när man åker bort ett par dagar och sen kommer tillbaka hem. Den kommande månaden kommer vi att åka till Karlstad alla helger utom en. Det är kalas som hägrar samt att bjuda hem kompisar från Eskilstuna för en weekend. Det ser jag fram emot. Älskar ju att ha saker att se fram emot :) och det känner jag att jag har nu för det är dels det jag nyss nämnde och sen är det Linus semester i augusti då vi ska ut och åka lite. Blir en roadtrip kanske över till Norge, Oslo. Sen vet vi inte riktigt vart vi mer ska åka, tips någon?

När jag var hemma så tog jag mig relaxande bad i bubbelbadkaret med tända ljus:




Och såhär ser min mormorsfilt ut hittills. Bara ca 13 längder kvar :O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar