tisdag 29 juni 2010

Har precis varit ute på en lång promenad, en och en halv timme närmare bestämt. Känns riktigt skönt. Köpte också en honungsmelon förut som vi har satt tänderna i för att återfå lite energi.

Idag har jag jobbat på en uppgift i sommarkursen. Man märker att uppgifterna blir svårare och svårare eller det blir mer och mer grejer som ska läggas till. Men det är ju alltid kul med utmaningar :) Just nu försöker jag mig på att göra ett formulär. Bland annat ett sådant här har jag lärt mig att göra, radioknappar heter det :) Testa att trycka vettja!

Kön
Kvinna
Man

Imorgon står det återigen plugg på schemat. På kvällen blir jag nog själv här hemma vilket betyder att jag kan slippa fotbolls VM för en stund och själv zappa runt, kanske en konstig önskan såhär i det fina vädret menmen :P

Nu blir det en dusch och insmörjning med min nya After Sun från Garnier som jag tycker luktar godis. Rekommenderas!

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar