tisdag 14 december 2010


God morgon!

Attans så trött jag är nu för tiden. Jag är trött hela dagarna tycker jag med undantag för några timmar innan lunch. Kroppen vill ha jullov nu tror jag och hjärnan vill slippa allt som har med c-uppsats att göra. Men just nu ser jag målet där framme som jag bara måste sega mig fram till och när jag väl har kommit i mål hoppas jag att jag får en stor guldmedalj.

Igår spelade jag innebandy och vi vart precis två lag med fem i varje så det blev en väldans massa spring och liten vila. Jag sprang och sprang men fick aldrig in den dumma bollen i målet! Funderar på att gå dit även på torsdag bara för att få revansch mot mig själv och göra några mål. Men jag märker vad bra träning det är med lagsport och helst när det är en boll inblandad. Man kan liksom inte ge upp helt eftersom man spelar i ett lag som man inte vill förstöra för så därför springer jag och springer och nästan glömmer bort att det är jobbigt (fast visst gick jag en hel del också och var rejält trött på slutet). Sen när man spelar mot killar (oftast är alla andra killar förut jag och en tjej till) så blir jag på något sätt mer taggad och tar i mer...konstigt kanske men så är det.

Summerat av dessa två stycken så somnade jag snabbt och gott igår :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar