måndag 23 februari 2009

Jag längtar så till värmen och sommaren. Bilden är tagen i Australien förra året.


Hej hopp!
Idag har jag suttit med min artikel hela dagen. Jag orkar inte läsa den fler gånger nu, man sitter och ändrar hela tiden och den kan ju hela tiden bli bättre. Är väldigt osäker på hur bra den egentligen är...för tillfället känns den sådär. Men jag har hela dagen imorn och onsdag på mig också. Förhoppningsvis ska det räcka, eller det måste räcka!
Jag har ärligt talat frossa efter solarie solningen. Hela dagen har jag frussit och ser fortfarande ut som en tomat i ansiktet och på resten av kroppen. På nåt sätt känns det som att jag precis har fått nån hudsjukdom av den där halvtimmen...jag sitter och oroar mig för det hela tiden. Hoppas verkligen att det ger sig snart för det känns lika bra som att ha feber ungefär, inte kul.
Ville inte ens gå och handla idag för jag är så röd. Har inte färgen gått ner imorn så börjar det bli lite kris med maten.

Till kvällsmat idag blev det pasta med röd pesto. Mmm det är gott! enkelt och gott :) Jag måste lägga upp ett recept på en fil limpa som jag verkligen rekomenderar, den liknar kvällsmaten, lätt och gott :)

Nu har jag bänkat mig i soffan för kvällen, med tända ljus och en filt över mig knaprandes på en morot :P

Tjipptjipp!
Dagens spotify fynd: Karen Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar