tisdag 28 september 2010

23 år

Idag firar jag min födelsedag för 23:e gången. Kan tyckas att det borde bli lite uttjatat nu efter så många år men inte för mig inte. På min födelsedag så känner jag mig alltid lite speciell; låter kanske lite töntigt men jag gör faktiskt det. Det känns som att alla vet att jag fyller år och typ tänker, aha där går hon som fyller år! Så imorse så satte jag på mig finare kläder när jag skulle gå till skolan just för att jag skulle känna mig lite extra bra liksom. Jag köpte sallad till lunch och en chokladbit till efterrätt (vanligtvis hade det blivit matlåda och absolut ingen choklad)

Men idag är en dag då jag får njuta! Så ser jag på min födelsedag :)

Ikväll ska jag och Linus ut och äta, vad jag tror, och just nu vill jag allt annat än att sitta i skolan fram till fyra. Jag vill tillexempel hem till min stickning :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar