torsdag 4 februari 2010

Imorgon får jag besök av mina vänner på Färjestad. Det ska bli ytterst trevligt :)

Ikväll har vi packat upp lite lådor med mina grejer i. Det var en väldans massa grejer så jag tog tag i saken och slängde en hel del. Hatar allt småplock man har! En vacker dag när jag flyttar till hus vill jag ha mitt eget rum som jag kan få fylla med mina pennor, stick och virkgrejer, symaskin och en massa annat pyssel. Det vore nåt det :) men som sagt en dag, en dag...

Att hålla på och städa å greja gör en verkligen trött. Snart börjar Made in Sweden som jag tänkte slänga mig i soffan och slö titta på. Skönt!

I förmiddags skickade jag in filmanalysen. Så skönt att få den ur vägen. Det har varit en rätt seg uppgift som man inte såg någon ände på. Men idag försvann den från mina ägor som sagt. Jag upptäckte också att jag verkar vara ledig i princip hela mars. Det är två lektioner i trendspaning och fyra möten med Taktil Navigerings gruppen men annars inte någe mer. Jag ser framemot en lugn period! Då kanske jag har tid att fördjupa mig i alla de projekt som jag har tagit på mig på sistone. Roliga grejer är det så det är ju lugnt :P (här kommer listan)

Ett skarpt projekt som heter Taktil Navigering, där vi ska ta fram produkter för synskadade
Affischmakare för Kåren i Västerås
Lära mig spela guitarr
Sy en madrass till fönsterbrädan i köket
Och utanför detta mina vanliga kurser

I like being bussy...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar