tisdag 9 februari 2010

Helgen som gick

Helgen som gick var väldigt rolig. Emelie och Anna kom hit fredag förmiddag. Vi började med en fika och sen åkte vi till TunaPark och tittade lite. På kvällen gjorde egna hamburgare med colslaw som blev väldigt goda! Vi gjorde även ansiktsmasker, vissas bättre än andras ;) Blanka, bruna och röda i ansiktet satt vi och spaade framför GuitarrHero. I skuggan av värmen såg vi också. Jag tyckte den var bra, så där kom ett film-tips!
På lördagen tog vi tåget in till Stockholm där vi strosade runt hela dagen. Inget tåg blev direkt försenat förutm tio min på hemvägen men det kan man ju ta. Jag shoppade en beige bolero t-shirt på ZARA och en vit klocka plus en hemlis till söndag. Som sagt det var en riktigt rolig helg. Men vi kom på att vi alltid går på stan när dem är här så nu sa vi att nästa gång (om det har hunnit bli varmt) så ska vi kanske spela paintball, bada eller picnica i parken. Det var en person som fattades denna helg och det var Jeja vilket var synd :( Men det är bäst att hon tjänar så mycket pengar hon kan innan den stora resan!

Ikväll sitter jag här hemma själv, eller ialla fall ett tag. Linus är iväg och kollar på en bil. Jag håller alla tummar jag har för att det går bra, han vill/behöver verkligen en bil just nu!

Annars är det fullt upp under veckan med ett skolprojekt som ska göras klart och två affischer som ska göras innan måndag. Plus att det är alla hjärtans dag på söndag som jag måste hitta på nåt till. Förslag mottages!

Trevlig kväll!
Och GRATTIS ännu en gång Emelie 23 år :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar