måndag 13 juni 2011

Blommor i gult

Fick dessa fina gula rosor när jag var hemma i helgen.

Idag har jag köpt och planterat blommor på balkongen.

I år valde jag blommor i gula nyanser och en vit i mitten.

Handla blommor gör mig stressad så där gick jag fram och tillbaka i blomsteraffären, jätte osäker på vilka blommor jag skulle välja. Jag gjorde en ren chansning men tyckte ändå att det blev bra. Fråga mig bara inte vad de heter för det har jag ingen aning om.

Fick en tomat- och smultronplanta av mamma i helgen. Fick även en påse med ekologiska basilikafrön av Miljöpartiet under senaste valet så de sådde jag också i lådan.
Ser framemot resultatet av den planteringen :)



1 kommentar:

  1. Jättefina blommor! Jag saknar att ha en balkong faktiskt, även om jag nu aldrig hade blommor på vår förra ;)

    SvaraRadera