onsdag 12 maj 2010

Ett år


I lördags var jag och Linus ute på en roadtrip för att fira vårat första år. Vi inledde dagen med ett besök på Taxinge slott där vi fikade. Dem har nämligen en väldans massa bakverk där. Jag gillar verkligen choklad så för min del fick det bli en chokladtårta :) Omgivningen är väldigt fin runt slottet och vi måste åka tillbaka dit under sommaren någon dag då det är lite finare väder så att man kan sitta ute. Det var också en Corvette"mässa" där så vi fick se några snygga bilar.
(Bilder från slottet kan ni se nedan)

Sen åkte vi vidare till IKEA i Kungens Kurva. Jag vet att det inte låter särskilt romantisk, vilket det heller inte var med alla hets som var där, men vi behövde möbler till balkongen så vi passade på. Det vi egentligen hade tänkt göra i samma område var att se Avatar på 3D. Det var inte lika häftigt som jag hade förväntat mig men det var ändå en cool upplevelse. Sen när de har utvecklat det där ytterligare så kan det nog bli riktigt häftigt.


*Jag älskar när vi åker iväg på såna här små tripper, vart det än är egentligen*

Jag fick rosa rosor av Linus





2 kommentarer:

  1. Vilken mysig dag! Och grattis till ett år tillsammans! Tiden flyger fram!
    Hittade nu några balkong-möbler som fick följa med hem?
    Puss o kram

    SvaraRadera
  2. Åh håller verkligen med om att det är roligt och åka på bilturer, bara se massa nya saker och nya platser hela tiden. Grattis på 1-årsdagen. Det är inte det man gör som är det viktiga, utan att man gör något tillsammans. Då kan det va i stort sett vad som helst. Var länge sen vi pratade nu. Det får vi ta och ändra på! hoppas det är bra annars. Kram

    SvaraRadera